Wednesday, March 25, 2009

MUKR!z..Kh!R..KhAi

Pelik rasa nya bile tgk TV malam td.. nak ketawa pun ader.. bukannya tak berpuas ati ngan keputusan yang dikeluarkan cume agak melucukan bagaimana orang yang dah tersabit salahnya menjadi pilihan ramai..


Tak berakal atau berperasaan ke sume pemilih? Pelik.. Kita sering mendengar laungan pembenterasan RASUAH... tapi hari ini menunjukkan orang yang kita pilih menjadi perwakilan kita sebagai suara akar umbi tak menjalankan tanggungjawab ikut isu semasa... huh!! memang betul kata Che Det...orang tuuut... mudah lupa... Negara sendiri dah nak tumbang dek gejala yang tak dapat dibendung.. sebagai pemerhati sedih rasa bila pemilihan dan perubahan yang diperkatakan hebat dalam media hanya sebagai mainan kata-kata dan janji manis... padahal perlaksanaannya kita tahu... ntah bile nak buat..mmm..


Tentangkita berasa sedikit duka dengan apa yang berlaku semalam... walaupun secara tidak langsung tak ganggu pun tentangkita.. tapi ape yang pasti, kesian kat pemuda melayu kerana terpaksa berkepalakan kepala yang penin dan bengkok.. ntah jalan lepas ni bleh lurus ker tak kita pun tak tahu.. yelah kepala dah sengetkan?.... bayangkan.........

1 Comment:

Abdul Halim said...

kalau macam ni gaya..mgkin PRK dua batang tu pun silap2 mmg bungkus....perwakilan yang belot dgn akar umbi....